5/12/2012

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟΟ...

Καλησπερα φιλοι μου...
Εδω και 2 εβδομαδες χανουμε παντα στον εναν αγωνα απο την καθιερωμενη ΠΕΝΤΑΔΑ που σας δινω οσο πιο συχνα μπορω....
Για αυτο το σαββατοκυριακο πιστευω να κανουμε ενα 5/5 με ενα καλο ταμειοοο για οσους πιστους μας ακολουθησουν...
Αυριο λογω αγωνων ποδοσφαιρου μπαραζ δεν θ μπορω να ειμαι εδω..
Ας ξεκινησουμε

ΠΡΟΤΑΣΗ Νο1
 271 ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ-ΜΠΑΓΙΕΡΝ (1) {2,40}
313 ΣΤΟΟΥΚ-ΜΠΟΛΤΟΝ(2)         {2,40}
350 ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΟΚ(2)   {3,25}
362 ΚΙΕΒΟ-ΛΕΤΣΕ (2)                 {2,60}
368 ΜΟΝΠΕΛΙΕ-ΛΙΛ(1)              {2,25}

Αυτη ειναι η 5ΑΔΑ του διημερου και ας ελπισουμε να τα παμε καλα...
Οποιος επιθυμει ας τα βαλει σε συστημα 4-5 (1,80 κοστος) η 3-4-5(4,80 κοστος)
Προσωπικα εγω επελεξα το 4-5...

 Τους αγωνες ΚΙΕΒΟ-ΛΕΤΣΕ και ΣΤΟΟΥΚ-ΜΠΟΛΤΟΝ τα εχω επιλεξει ως σημεια για να σωσουν..Δηλαδη να νικησουν και να πεσει η ΚΠΡ και η ΤΖΕΝΟΑ αντιστοιχα...Δικια μου επιλογη..
Στον αγωνα της ΜΟΝΠΕΛΙΕ-ΛΙΛ εκει κρινεται το πρωταθλημααα ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑ..

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More